Assalamualaikum__WBT___>:D<
Di pagi Syawal yg indah & penuh keberkatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari RAya Aidilfitri Maaf Zahir Batin pada semua sahabat2 serta mereka yg mengenali aku.
Andai ada terkasar bahasa, trsalah kata, trsasul perli, trkehel maki, trcondong volume ak memohon beribu ampun & maaf erk [-o<.
Buka je mata aku di pagi Syawal kali ni, aku dah dapat dgr sore sayang ak, Pagi2 lg dy dah kejutkan aku__;))__ Tp disebabkan aku nie mmg cam mamai len mcm jew td, ak trlelap lik_-:(__ pas2 skali lagi dy kejutkan ak__dgn sahut takbir raya brsahutan, ak memohon maaf kepada dy, gurau dan tawa dy pagi ni buat aku tersenyum dan ceria.
Walaupun kami berjauhan, aku percaya yang kami sebenarnya bahagia bersama, kami saling memahami dan sentiasa menanam sifat kasih sayang mendalam antara satu sama lain. Semoga semua ini akan terus kekal dan menjadi lebih baik pada masa akan datang. Sayang, ril sayang sgt pd sayang_______ Selamat Hari Raya Aidilfitri__semoga kta dapat bersama pada masa akan datang dan seterusnya pada pagi Syawal begini.
___dah la dulu wat time ni__ ak nak pegi solat hari raya ni --:D
bye_:-h__:-h__:-h

Saturday, September 19, 2009 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "Aku__di pagi Syawal 2009"

Write a comment